Forum

Service i baren

16. januar 2008 kl. 17:23
Thomsen
Kære Ølbaren,

Tusind tak for et glimrende alternativ til de øvrige øl-barer i Kbh. Det er lækker med fornyelse og adspredelse i porteføljen.
Skønt, jeg blot har været hos jer 4 gange, så kunne jeg sagtens se mig selv, komme langt oftere, men jeg må nok indrømme, at jeg stadig vælger de ”gamle” steder, pga. den betjening jeg har fået hos jer af én speciel bartender.
3 ud af de 4 gange, senest i går d. 15/1, har en ung, høj, tynd, lyshåret gut været udskænker for mig, og det var nok været den mest utaknemmelige oplevelse i mit liv.
Komplet blottet for et servicemindet væsen, blev vi mødt med en nærmest fornærmet tone over at bestille en øl. Bartenderen talte, træt, i enstavelsesord, næsten udelukkende ja eller nej. Kunne ikke fortælle om de alm. øl på tavlen. Efter at have betjent de forskellige gæster, luskede ham tilbage til sin stol og gloede ud i luften.
Flere af gæsterne måtte lave himmelvendte øjne af den service de, og de øvrige gæster fik.
2 ældre kvinder, der spurgte til en alm. pils, vendte om og gik ud igen, da de fik et umotiveret svar ”Du kan jo bare se på tavlen”

Normalt, ville jeg tænke at det kunne være at bartenderen havde en dårlig dag, men jeg har oplevet det alle 3 gange, jeg har mødt og blevet betjent af den pågældende gut. Også gæsterne reaktioner har jeg oplevet alle gangene, hvilket får mig til at skrive denne besked til jer.

Jeg er normalt ikke en person som bliver rystet eller tøse-fornærmet over andre folk, men jeg vil da gerne, når jeg kommer på en niche-bar, kunne tale øl eller bare få en god betjening. Det formoder jeg da også er jeres ønske.

16. januar 2008 kl. 21:16
Kære Thomsen

Det gør mig så uendelig trist at høre :-( Jeg tager lige fat i pågældende tender, og så kunne jeg godt tænke mig at mødes med dig over en øl i baren. Jeg vil meget gerne have det uddybet - evt. med tenderen om du ønsker ?

Send mig venligst en mail, og modtag min dybe beklagelse på barens vegne.

Mvh. Kim, adm. chef

19. januar 2008 kl. 16:56
Kim Lund Johansen
Jeg kunne ikke være mere uenig. Jeg var der samme aften og oplevede ikke episoderne på samme måde. Bartenderen er ubetinget barens bedste og stedet ville ikke være den samme uden...

//Kim

Tilføj kommentar

Navn:
evt. mail:

Skriv teksten i billedet her og et tegn mere efter eget valg:

Åbningstider: Man 21-01, tir-ons 16-01, tor 16-02, fre 15-02, lør 13-02, søn 13-23. Kontakt: mail eller tlf.: 3535 4534 (i åbningstiden når vi kan nå det)