Forum

Kommentarer til flg. nyhedsbrev:

Ølbaren #144 : 7

(Sendt 16. december 2009 til 893 adresser)

På lørdag fejrer Ølbaren sin 7 års fødselsdag.
Det betyder som sædvanligt gratis øl til vores gæster!

Vi fået fadgaver fra Grassroots Brewery (Shaun Hill), Fanø Bryghus, beer-import.dk og Alumen Import. Vi takker og bukker ærbødigt, og kvitterer som sædvanligt med at forære det hele væk gratis fra kl. 16 sammen med et gammelt fad La Trappe Quadrupel fra kælderen.

Desuden laver vi "flaskelotteri":
Vi har samlet et par kasser øl som sælges til latterlig spotpris - hagen ved det er at man ikke ved hvad man får. Enten får man en klasseøl man er vild med, en klasseøl man ikke er vild med eller "bare en helt almindelig øl" fra vores sortiment.

Kom glad!

---
Åbningstider i julen som vi plejer, dog lukket d. 24., 25., 31. og 1.

Mvh
Ølbaren

Kommentarer

16. december 2009 kl. 17:35
Hvorfor fejres fødselsdagen pludseligt lørdag d. 19/12. Her har jeg sørget for at lægge alle sine arrangementer i weekenden for at holde den traditionelle dag, d. 21/12 fri for andre indslag... Og så skal jeg til at rydde kalenderen, sælge koncert-billetter osv. for at kunne deltage.

Et lille varsel på mere end et par dage, havde været på sin plads...

Men vi ses nok alligevel

16. december 2009 kl. 22:28
..aaj, hvor fristende. Kanskje jeg ta´r færgen og deltager i festivitas. Hyg jer uanset hvad..!

16. december 2009 kl. 22:56
Undskyld Mikkel...

Vi har skubbet den frem til lørdag i håbet om at festen så bliver større og bedre. Håber at du kan komme trods alt.

Tilføj kommentar

Navn:
evt. mail:

Skriv teksten i billedet her og et tegn mere efter eget valg:

Åbningstider: Man 21-01, tir-ons 16-01, tor 16-02, fre 15-02, lør 13-02, søn 13-23. Kontakt: mail eller tlf.: 3535 4534 (i åbningstiden når vi kan nå det)