Forum

Husk jakken!

9. november 2010 kl. 16:19
Thorleif
I torsdags var jeg sammen med et par kammerater så forudseende at ankomme på Ølbaren omkring kl. 16 - altså godt en time før der blot var ståpladser tilbage. I det vi bestiller et par øl, spørger vi tenderen om det er i orden at lukke døren, idet der nok er ca. 14 grader i lokalet. Vi bliver mødt med et "det er jo ikke nogen saunaklub". Udover at det jo i sig selv er en enorm overraskelse, accepterer vi at måtte varme os på vores velskænkede øl. Resten af klientellet sidder med også med overtøjet på, indtil en selvstændig ung kvinde belsutter at lade bartender være bartender og lukke døren. Way to go!

Da samme bartender senere går en runde i det nu stuvende fulde lokale får alle borde en sur bemærkning med om at man "godt lige kan ta' og tage sit glas med op når man køber sig en ny øl". Det er jeg da helt enig i, hvis vi altså snakker McDonalds.. Men når man tager mere for en øl, end hvad McD gør for et måltid, så synes jeg måske ikke det er helt utænkeligt at man ikke selv skal rydde sit bord for brugte glas.

Det er sikkert noget fint øl I serverer, men atmosfæren I gør det i, ødelægger fornøjelsen en smule.

-Thorleif

10. november 2010 kl. 13:11
Hej Thorleif

Jeg er ked af den oplevelse du har haft, og har indskærpet over for vores tendere hvordan tingene skal være - for du har fuldstændig ret.

mvh jan

Tilføj kommentar

Navn:
evt. mail:

Skriv teksten i billedet her og et tegn mere efter eget valg:

Åbningstider: Man 21-01, tir-ons 16-01, tor 16-02, fre 15-02, lør 13-02, søn 13-23. Kontakt: mail eller tlf.: 3535 4534 (i åbningstiden når vi kan nå det)