Forum

Kommentarer til flg. nyhedsbrev:

Ølbaren #156 : Ølbaren er til salg

(Sendt 10. maj 2011 til 943 adresser)

Hvis du drømmer om at få fod i egen ølbar, så har du nu muligheden for at lægge hårdt ud med et af Danmarks bedste ølsteder gennem godt 8 år!

Vi har nemlig besluttet at sætte Ølbaren til salg.

Det er ikke uden vemod at vi har taget denne beslutning, men det er dog med god grund. Vi har rumlet med nogle nye planer i længere tid og føler at tiden er inde til at realisere dem, og da vi skal bruge pengene og tiden vi har bundet i Ølbaren til det, bliver vi desværre nødt til at skille os af med den.
Og ja, det er et nyt ølsted vi har i tankerne, og du kan se (ganske ganske lidt) om det her: http://projekt.hmm.dk

Hvis du er interesseret i at købe baren så kontakt os på mail@oelbaren.dk

Mvh
Lars og Jan

Kommentarer

13. maj 2011 kl. 21:41
Kent
Hej Lars og Jan

Sikken en nyhed jeg læser her en fredag aften. Sørgeligt og dog utroligt spændende. Jeg krydser fingerne for, at I finder nogle gode aftagere af ØB og som jeg kender jer, så vil det nye sted, ØB2?, sikkert blive fuldt af gode løsninger og muligheder for fornyelser.

Lige en lille bøn; giver I besked i god tid til afskedsfesten, sidste aften. Der må jeg forsøge at vende tilbage til stedet for mang en god tirsdagsfyraftensøl, snak og fest.

mange hilser Kent (nu Himmerlænding)

14. maj 2011 kl. 13:55
Hej Kent

Længe siden...

Ja, vi skal vel nærmest se på det som at finde nogle adoptivforældre til vores barn. Vi satser på at nogen har lyst til at drive det videre i samme ånd - om ikke samme stil :-)

Og jow, vi skal nok underrette i så god tid som muligt, for fest, det skal der være!

jan

Tilføj kommentar

Navn:
evt. mail:

Skriv teksten i billedet her og et tegn mere efter eget valg:

Åbningstider: Man 21-01, tir-ons 16-01, tor 16-02, fre 15-02, lør 13-02, søn 13-23. Kontakt: mail eller tlf.: 3535 4534 (i åbningstiden når vi kan nå det)